Afbeelding

Veel bedrijven kiezen voor cadeaubonnen Hét Grote Decemberboek

Kinderen & Tieners

Laarbeek – Medewerkers van veel verschillende Laarbeekse bedrijven en organisaties ontvingen in de afgelopen weken Hét Grote Decemberboek met cadeaubonnen als kerstgeschenk van hun werkgever. “Onze slogan ‘denk lokaal, koop lokaal’ leeft. Werkgevers stimuleren met een cadeaubon van Hét Grote Decemberboek om lokaal te kopen”, vertelt Kristel Vereijken namens GoedeMorgen Media.

“Het mooie aan Hét Grote Decemberboek is dat het laagdrempelig is. Ieder bedrijf kan meedoen en we zijn er trots op dat er ook dit jaar weer ruim honderd Laarbeekse ondernemers in staan om hun producten te promoten. Anderzijds merken we dat veel grote Laarbeekse bedrijven en organisaties hun weg vinden naar Hét Grote Decemberboek door cadeaubonnen aan te schaffen als kerstgeschenk voor het personeel. Iedereen die een cadeaubon in bezit heeft, kan daarmee winkelen bij alle deelnemers van Hét Grote Decemberboek. Deze wisselwerking zorgt ook voor verbinding tussen het Laarbeekse MKB en grootbedrijf.”

“Wij doen mee met Hét Grote Decemberboek om mensen te stimuleren om lokaal te kopen. Het geld blijft dan in Laarbeek“, zo vertelde Marco van der Vleuten van Yours Fashion eerder al aan DeMooiLaarbeekKrant. “Ik ben een hele erge voorstander van ‘denk lokaal, koop lokaal’. Hoe meer mensen betrokken zijn met de gemeente, hoe beter dat is voor allerlei ontwikkelingen. Als mensen niet lokaal kopen, dan houd je geen winkel meer over in het dorp. In Hét Grote Decemberboek staan ‘ontiegelijk’ veel leuke aanbiedingen, dus ook voor de consument is het een interessant blad dat goed gelezen wordt. Als je de juiste aanbiedingen in het blad zet, dan verkoopt dat zijn eigen. Daarnaast is het ook gewoon een mooi boek om te zien. Het straalt wat uit.”

Teun van Kaathoven (Jos Martens en Zn.) vindt het belangrijk dat de onderneming ook lokaal gezien wordt. “Zo creëren we lokale zichtbaarheid en hebben we leuke cadeautjes voor de decembermaand. De ervaringen tot nu toe zijn erg goed. Je merkt dat er dan toch weer meer mensen binnenkomen bij het bedrijf en lokaal wordt het blad goed gelezen. Ik ben dus erg blij met het initiatief en vind het hartstikke leuk om mee te doen.”

John van Kaathoven (úw Topslijter) sluit zich aan bij de mooie woorden van de andere lokale ondernemers. “Het is een prachtig boek met een leuke opzet. Ik heb er veel klanten door gehad en ik ben dan ook dankbaar dat ik erin sta.”