
Eetpunt Mariahout
NieuwsMariahout - Heb jij zin in een lekkere maaltijd én een gezellige middag? Elke maandag wordt het Buurthuis in Mariahout omgetoverd tot een warme en gastvrije eetplek voor iedereen uit Laarbeek en daarbuiten. Geniet van een heerlijke driegangenmaaltijd en laat je verrassen door steeds weer iets lekkers op je bord. Maar het echte hoofdingrediënt? Gezelligheid!
Een praatje, een lach of nieuwe mensen ontmoeten, dát maakt het eetpunt zo bijzonder. Goed nieuws: er zijn weer plekjes vrij! Wil jij erbij zijn? Of ken je iemand die dit geweldig zou vinden? Meld je dan snel aan, want vol = vol! Iedere maandag starten ze om 12.00 uur in het Buurthuis van Mariahout. Aanmelden of meer info? Neem dan contact op met Bart Drouen van LEVgroep Laarbeek via 06-16280572. Samen eten is samen genieten. Sluit jij ook gezellig aan?










