
Kunstcafé Marianne Bosch
NieuwsBEEK EN DONK - Het gezellige KunstCafé, waarbij je in kleine groep in gesprek kunt gaan met de kunstenaar Marianne Bosch, uitleg krijgt over de door haar gemaakte schilderijen en beelden, en al je vragen kunt stellen, is op donderdagmiddag 25 juni van 14.00 tot 15.30 uur in ‘t Oude Raadhuis.
Haar schilderijen zijn levendig en expressief, vol kleur en beweging. Ze verbeelden mensen en dieren uit verschillende werelddelen, met een bijzondere liefde voor Afrika als terugkerende inspiratiebron. In haar werk proef je warmte, ritme en nieuwsgierigheid naar andere culturen. Ook maakt ze al jaren beelden. Ze werkt bewust met zachte tot middelharde steensoorten. Niet zij, maar de steen zelf lijkt vaak het laatste woord te hebben. Zoals Marianne het mooi verwoordt: “De steen is het uitgangspunt – de steen geeft aan wat het wordt.”
Wilt u persoonlijk in gesprek gaan met de kunstenaar? Dan graag aanmelden via de link op www.oudraadhuis.nl zodat vooraf alles klaargezet kan worden. Het is geheel gratis, inclusief koffie of thee. Ook bij deze laatste expositie van dit seizoen zien ze u graag komen. De eerste expositie van het nieuwe seizoen start weer op 5 september.










