Afbeelding
Foto: Remco Spierings

Loop jij de 4Daagse? Kom dan naar de ontmoeting met Laarbeekse wandelaars

Nieuws

LAARBEEK - Doe jij dit jaar mee met de 108e Nijmeegse wandelvierdaagse? Dan nodigt de gemeente Laarbeek en Toeristisch Laarbeek jou graag uit voor een gezellig samenzijn met andere Laarbeekse wandelaars op maandag 6 juli. Deze ontmoeting is het gemeentehuis in Beek en Donk van 19.00 tot 20.00 uur.

Ze ontvangen alle deelnemers graag om een presentje uit te reiken van gemeente Laarbeek en Toeristisch Laarbeek. Leuk voor de herkenbaarheid tijdens de Vierdaagse en om te laten zien hoe sportief Laarbeek is! Deel je ervaringen met andere Laarbeekse lopers onder het genot van een kop koffie of thee. Ben jij erbij? Meld je uiterlijk 29 juni aan via www.laarbeek.nl/ontmoeting-nijmeegse-4daagse.